۱۳۸۹ مهر ۲۸, چهارشنبه

قابل توجه روسای کانون ها و جوامع سردفتران استان ها


روسای کانون ها و جوامع سردفتران و دفتریاران استان ها، اطلاعات دفاتر اسناد رسمی را به روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران ارسال کنند.
 
به گزارش روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران، با توجه به دستور ریاست هیات مدیره کانون سردفتران، مبنی بر انتشار راهنمای دفاتر اسناد رسمی، از روسای کانون ها و جوامع سردفتران استان ها درخواست می شود به منظور انتشار این راهنما که حاوی آخرین تغییرات و کاملترین مشخصات دفتر اسناد رسمی خواهد بود، از حضرتعالی تقاضامندم با توجه به زمان در نظر گرفته شده (30 روز)، نسبت به ارسال موارد ذیل اقدام فرمایید:
 
1-   لیست تایپ شده حاوی نام و نام خانوادگی سردفتر، نام و نام خانوادگی دفتریار، آدرس پست الکترونیک سردفتر،  آخرین آدرس و کدپستی دفتر که به ترتیب شماره دفاتر تنظیم شده باشد.
 
2-   جدیدترین عکس سران محترم دفاتر اسناد رسمی و یا چنانچه عکس قبلی منتشر شده به تایید رسیده باشد بر استفاده از عکسهای جدید و یا قبلی به صراحت تاکید و به یکی از روش های ذیل ارسال شود:
 
الف- عکس همکاران با پشت نویسی نام و نام خانوادگی و شماره دفتر مربوطه به پیوست لیست ارسال شود.
ب- عکس همکاران به صورت اسکن شده و یا درج مشخصات مذکور در بند الف در CD ارسال شود.
ج- عکس همکاران به صورت اسکن شده و یا درج مشخصات مذکور در بند الف به آدرس پست الکترونیکی کانون ارسال شود.
 
توجه:
 
1- ملاک روابط عمومی کانون سردفتران به منظور انتشار این راهنما، لیست ارسالی از سوی جوامع است. بدیهی است مسوولیت هر گونه ایراد، متوجه کانونها و جوامع محترم استان هاست.
2- با توجه به این که بعد از انتشار این دفاتر، تا مدت نسبتا زیادی امکان چاپ مجدد آن نیست، لذا نهایت وقت در آخرین تغییرات، اعم از آدرس، عکس و ... ضروری است.
3- نهایت همکاری همکاران سراسر کشور با کانونها و جوامع در این خصوص مورد استدعاست.
4- با توجه به ارسال این دفاتر به تعداد زیادی از دستگاههای دولتی و غیر دولتی از جمله مجلس شورای اسلامی، سازمان ثبت، سازمان بازرسی و ... اعلام کامل کلیه موارد مندرج در این درخواست، مورد امتنان است.
5- مسوولان محترم روابط عمومی کانونها و جوامع در کنار روسا و اعضای محترم جوامع و کانونهای سردفتری، پیگیری این مهم را عهده دار باشند.
6- در تهیه لیستها، توجه به همکاران مستعفی، اعم از سردفتر و دفتریار ضروری است.
7- عدم درج مشخصات یک نفر، حذف کامل آن دفتر را در زمان انتشار، در پی خواهد داشت.
8- چنان چه لیست کسری اسامی جداگانه تهیه شود، کانون مرکز در حد اطلاعات موجود خود، آن را بررسی می نماید.

هیچ نظری موجود نیست: