۱۳۸۹ آبان ۱, شنبه

ثبت‌نام آزمون كارآموزي وكالت سال 89 تمديد شد

مهلت ثبت‌نام در آزمون كارآموزي وكالت در سال 89 تمديد شد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، آزمون كارآموزي وكالت در سال 89 كه ثبت‌نام آن از روز چهارشنبه 21 مهرماه آغاز شده بود و در نخستين اعلام تا روز چهارشنبه 28 مهرماه ادامه داشت، تمديد شد.
بر اساس اعلام روابط عمومي اتحاديه‌ي سراسري كانون‌هاي وكلاي دادگستري ايران، ثبت نام در آزمون كارآموزي وكالت در سال 89 تا روز شنبه يكم آبان ماه تمديد شده است.
** اطلاعيه‌ي كانون درباره‌ي سهميه ايثارگران
چون درمورد سهميه ايثارگران و تعريف ايثارگر ازنظر قانون كيفيت اخذ پروانه وكالت در برخي جرايد مطالب ناصحيحي درج شده، عين ماده سه قانون مذكور و تبصره آن ذيلاً درج مي‌شود:
''ماده سه قانون كيفيت اخذ پروانه وكالت: سي درصد سهميه مورد نياز كانون وكلاي هر حوزه با ايثارگران (رزمندگاني كه شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه جنگ داشته و يا در اسارت دشمن بوده اند و يا جانبازان 25 درصد و بالاتر و بستگان درجه اول شهدا و جانبازان 50 درصد به بالا) اختصاص مي يابد كه از بين ايثارگراني كه بيشترين نمره را آورده‌اند انتخاب خواهند شد.
تبصره: استفاده از اين سهميه مانع پذيرش ايثارگراني كه نمره قبولي سهميه آزاد آورده اند نمي‌باشد.''
اين اطلاعيه در پايان توضيح مي‌دهد كه از نظر قانون مذكور برادران و خواهران شهدا يا اعضاي بسيج و به طور كلي هيچ فردي كه دقيقاً مشمول مفاد ماده مذكور نباشد ايثارگر محسوب نمي شود و امكان استفاده از سهميه را نخواهد داشت.

هیچ نظری موجود نیست: