۱۳۸۹ آبان ۱, شنبه

جعل سند براي تصاحب آرامگاه خانوادگي رو شد

رييس کل حراست شهرداري تهران اعلام كرد: جعل سند براي تصاحب آرامگاه خانوادگي يکي از شهروندان تهراني با هوشياري حراست کل شهرداري تهران رو شد.
به گزارش سرويس «شهري» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سيد حميد تنها افزود: يکي از شهروندان تهراني به نام ي- م با مراجعه به سازمان بهشت زهرا (س) و مخدوش كردن سند مالکيت آرامگاه خانوادگي و ارائه سند مجعول به دفترخانه اسناد رسمي، قصد نقل و انتقال آرامگاه را داشت.
وي افزود: با تحقيقات و بررسي‌هاي ميداني از سوي کارشناسان مجرب حراست کل و اخذ استعلامات لازم از مراجع ذي صلاح متوجه جعلي بودن مدارک نامبرده شديم.
تنها خاطر نشان كرد: با تشکيل پرونده در مراجع قضايي، دادگاه عمومي نامبرده را به تحمل يک سال حبس تعزيري و معدوم کردن اسناد جعلي محکوم کرد.
وي با اشاره به آن دسته افرادي که قصد دارند با فريب، حقوق شهروندي و بيت‌المال را از آن خود کنند، گفت: بررسي کليه اسناد در شهرداري تهران در دستور کار حراست کل شهرداري تهران قرار دارد و کساني که با ارائه سند مجعول به شهرداري اقدام کرده باشند، شناسايي و به محاکم قضايي معرفي خواهند شد.
رييس کل حراست شهرداري تهران يادآور شد: شهروندان تهراني مي‌توانند چنان چه اسناد مشکوکي در اين خصوص از دلالان و کارچاق کنان دريافت کردند به دفاتر حراست مستقر در مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌ها مراجعه کنند تا اسناد مورد بازبيني قرار گيرد.

هیچ نظری موجود نیست: