۱۳۸۹ شهریور ۳, چهارشنبه

مرغ من کو؟!

الف.راستگو

این چینی های مهربان
تشکر می کنیم از چینی های محترم، نه به خاطر اینکه از خودرو و اسباب بازی گرفته تا عسل و گوسفند به کشورمان وارد می کنند، بلکه به این خاطر که اصولا به فکر همه ی اقشار جامعه ی مان هستند و اخیرا "تریاک چینی" هم به برای معتادانمان می فرستند! آنگونه که عنوان شده این تریاک ها برخلاف باقی اجناس چینی مرغوب بوده و توهم خفنی هم دارد!
لبته همین جا هرگونه شایعه ی مربوط به استفاده از اینگونه مواد توسط مدیر ارشد "فارسی وان" قبل از اینکه بگوید "فارسی‌وان در ایران 30 تا 35 میلیون بیننده دارد" تکذیب می شود؛ اصولا ایشان شکست نفسی نموده اند وگرنه این شبکه در ایران از دویست سیصد میلیون هم بیشتر بیننده دارد!
***
مرغ من کو؟!
ظهر امروز گروهی از خروسان در اعتراض به صحبت های اخیر وزیر بازرگانی تجمع کرده و در حالیکه شعار "مرغ من کو؟!" سر می دادند، ضمن محکوم کردن واردات "مرغ منجمد" خواستار عذرخواهی این مسئول از جامعه ی خروسان شدند.
یکی از خروس ها در حالی که قوقولی قوقو می کرد خودش را "خروس بی محل" معرفی کرد و گفت: "یعنی چی که آقای وزیر قول می دهد صادرکننده ی مرغ شویم؟! بعد ما چیکار کنیم؟! برویم با دستگاه های جوجه کشی ازدواج کنیم؟!"
این خروس همچنین از مسئولان خواست در ازای از تخم در آمدن هر جوجه مقداری آب و دون برای آنها اختصاص داده شود؛ وی در انتهای صحبت هایش خاطرنشان کرد:"ما شرطمان برای صادر کردن مرغ ها این است که واردات مرغ هم داشته باشیم، آنهم واردات مرغ های پرکنده و گوشتی!!"
***
همه چی آرومه، ما چقدر خوشبختیم!
در خبرها می خوانیم واردات قند و شکر 110 درصد افزایش یافته است، در همین راستا تشکر می کنیم از مسئولان محترم که شرایطی را برای مردم رقم زده اند که فرت و فرت جشن شادی و پختن کیک در آن انجام می گیرد، به طوریکه هر چقدر هم شکر وارد می شود باز هم کم می آید!

هیچ نظری موجود نیست: