۱۳۸۹ مرداد ۲, شنبه

عدم پاسخ از سوی بلاگفاو تشکر از همکاران

متاسفانه با تماسهای مکرر با  سایت بلاگفا  و مدیر محترم  آن  تا اخرین روزهای تیرماه  پاسخ قابل قبولی به منظور رفع انسدادمحضردار  دریافت نشد.
 با توجه به  این موضوع که حدود دو سال ازفعالیت وبلاگ محضردار در بلاگفا میگذشت وبا توجه به آرشیو کاملی که از مطالب واخبار تخصصی در حیطه ثبت اسناد ودفاتر اسناد رسمی و موضوعات مختلف  گرد آوری شده بود همه سعی وتلاش اینجانب در جهت  رفع انسداد وشروع بکارمجدد وبلاگ مربوطه بود که متاسفانه محقق نگردید.
در این  مدت توسط دوستان وهمکاران محترم تماسها وایمیلهای مختلفی  به بلاگفا زده شد  که این امر نشانه وحدت وحمایت و بی تفاوت نبودن به این نوع  روش وبرخورد بلاگفا بود  بر خلاف محافظه کاری  تاریخی که در بین اکثر همکاران دیده میشد  .در این میان  اعلام  اعتراض همکاران در تلاشی صنفی جهت رفع انسداد  که نشانه همدلی و وحدت در بین خانواده دفاتر اسناد رسمی بود قابل توجه واحترام بود.
البته گلایه ای هم نسبت به عملکرد  گروه اندکی  از  هم صنفان همکار  که سعی در ایجاد تفرقه و دو دستگی در بین جامعه سردفتری بودند  واز  انسداد محضردار احساس رضایت داشتند  هم وجود داشت  که در زمان مناسب بدان خواهم پرداخت.
 این عمل بلاگفا  هشداری  برای  همه افرادی می  باشد که در  بلاگر بلاگفا در حا ل نوشتن میباشند که نسبت به ادامه فعالیت در این سرویس دهنده تجدید نظری دوباره داشته باشند . 



بدينوسيله ازتمام  اين همكاران و ساير همكاران عزیز ی كه حافظه ام ياري نمي‌كند كه به خاطر بياورم، سپاس و تشکر  ويژه داشته و مراتب احترام خود را تقديم مي دارم


  سردفتر طاطبایی

۲ نظر:

میرزرا بنویس گفت...

سلام همکار گرامی
انجام وظیفه بود وهنوز هم در حد توان پیگیر موضوع هستم ضمنا در رابطه با گزارش امروز جام جم مطلبی نوشته ام خوشحال خواهم شد بازدید فرمایید

سردفتر دلشاد گفت...

سلام همكار عزيز. همونطور كه آقاي طباطبايي فرمودند انجام وظيفه بود . شما ماشالله انقدر به روز هستيد و تند تند مطلب مي نويسيد كه ما اين پست شما كه خاضعانه لابلاي مطالب قرارداده شده، به چشممون نيومد . اگه اين مطلب رو آخرين مطلب وبلاگتون قرار مي داديد اونهم براي در معرض رويت همكاران قرار بگيره، خصوصن همكارايي كه در بلاگفا ساكنند ، بهتر بود. وگرنه كه ما كه كاري نكرديم. ارادتمند هم هستيم. دلمان دعاگوي استدامت راهتان هم هست.