۱۳۸۹ تیر ۲۳, چهارشنبه

گزارش عملکرد دفتر مجله کانون سردفتران در سال 88

به گزارش روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران، گزارش عملکرد مجله کانون سردفتران و دفتریاران در سال گذشته (1388) به این شرح است:
هیات تحریریه ماهنامه کانون به صورت هفتگی 52 جلسه کاری برگزار کرده که تعیین موضوع سرمقاله ها تحت عنوان "سخن روز" و همچنین بحث و بررسی درباره موضوعات خاص روز سردفتری و مبتلابه دفاتر اسناد رسمی اعم از حقوقی و صنفی جهت تهیه مقاله از موضوعات مورد طرح در این جلسات است که نتیجه بعضی از جلسات، صدور نامه به هیات مدییره کانون یا استعلام و پرسش از کمیسیون حقوقی در موضوعات خاص شده است.
چاپ و انتشار 12 شماره مجله در این سال از دیگر اقدامات قابل ذکر است که تهیه ویژه نامه ای با عنوان مالکیت زمانی(شماره 92) که خود از موضوعات نو و مساله روز مبتلابه جامعه حقوقی کشور به شمار می آید و تا کنون بیشترین بازدید اینترنتی از شماره های مجله را به خود اختصاص داده است، در زمره این فعالیت ها است. همچنین انتشار ضمیمه شماره 100 ماهنامه زیر عنوان "ویژه یکصدمین" به مناسبت یکصدمین شماره انتشار ماهنامه حاوی ثبت گوشه هایی از تاریخ فعالیت های حقوقی- صنفی کانون و مجله، از از دیگرفعالیت های مطبوعاتی است که در دسترس مخاطبان و علاقه مندان قرار گرفت.

همچنین تدوین و نشر کتاب "نظریه های مشورتی کمیسیون حقوقی کانون سردفتران و دفتریاران (جلد اول)" به همراه نمایه و جداول موضوعی در این سال از دیگر اقدامات دفتر مجله کانون بوده است. شرکت در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات، رسانه ها و خبرگزاری بین المللی نیز به منظور معرفی حوزه فعالیت و تبادل تجربیات با اصحاب رسانه و مخاطبان را می توان از دیگر اقدامات سال گذشته دفتر مچله کانون نام برد.

هیچ نظری موجود نیست: