۱۳۸۹ دی ۷, سه‌شنبه

نماینده مردم خمین: تنظیم سند خودرو باید در دفاتر رسمی صورت گیرد

تنظیم سند خودرو کاملاً حقوقی است. نیروی انتظامی در شماره‌گذاری و صدور کارت اطلاعات مربوطه را می‌گیرد اما تنظیم سند، کاری صددرصد حقوقی است و پر مسئولیت که باید در دفاتر اسناد رسمی انجام بپذیرد. 
به گزارش روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران به نقل از خبرگزاری ایلنا، نایب رییس اول کمیسیون عمران مجلس و نماینده مردم خمین در رابطه با تنظیم سند خودرو می‌گوید: معتقدم انجام این کار حقوقی باید مثل سابق در دفاتر رسمی انجام بپذیرد.
محمد حسین مقیمی در گفت‌وگو با ایلنا گفت: اصولاً کارهای حقوقی شرایط و ضوابط خاص خودش را دارد و این نیست که نیروی انتظامی بخواهد به راحتی این کار حقوقی را انجام دهد.

وی افزود: نیروی انتظامی کارهای بسیار زیادی دارد که باید به آنها رسیدگی کند. مردم از دیرباز تاکنون به دفاتر اسناد رسمی هم اعتماد دارند، هم اینکه بهتر دسترسی دارند. این دفاتر تماماً زیر نظر قوه‌قضاییه فعالیت می‌کنند پس به اعتقاد بنده هیچ نیازی نیست که نیروی انتظامی بخواهد تنظیم سند خودرو را به عهده گیرد.

وی ادامه داد: تنظیم سند خودرو کاملاً حقوقی است. نیروی انتظامی در شماره‌گذاری و صدور کارت اطلاعات مربوطه را می‌گیرد اما تنظیم سند، کاری صددرصد حقوقی است و پر مسئولیت که باید در دفاتر اسناد رسمی انجام بپذیرد.

هیچ نظری موجود نیست: