۱۳۸۹ آذر ۲۳, سه‌شنبه

هشدار __ شروع حرکتی هماهنگ در سراسر کشور



در تهران نیز همانطور که همکاران محترم  در یزد و تبریز نیز اعلام نموده اند در دو روز اخیر نیروی انتظامی به صورت موذیانه ای عبارت (( سند مالکیت خودرو )) را ذیل شناسنامه مالکیت وسیله نقلیه در صدر برگه صادره گنجانده است تا هنوز نه به دار و نه بار نه قانون و مصوبه و ... راسا" حکم بر عدم حضور مردم برای تنظیم سند رسمی در دفاتر اسناد رسمی را بدهد و جای بسی تاسف است که نیروی انتظامی به عنوان مجری قانون که باید یکی از مطمئن ترین ارکان جامعه در حمایت از حقوق قانونی مردم باشد اینگونه حکم بر پایمال شدن حقوق حقه آنها می دهد بعلاوه اینکه بیت المال را از درآمدی قابل توجه که طبق قانون وصول آن از طریق دفاتر اسناد رسمی صورت می گیرد محروم می نماید .
پ . ن : ظاهرا" نرم افزار نیروی انتظامی نیز با واژه جدید ابداعی سر ناسازگاری دارد و همانطور که در تصاویر ملاحظه می فرمایید یای مالکیت در تمام شناسنامه های پلاک اتومبیل ها (( مالکیت )) قید شده است ( سالی که نکوست از بهارش پیداست ) .
و اما هشدار به مردم که مثل همیشه آگاه و هوشیارند و منافع و حقوق خود را طعمه اینگونه اعمال خلاف قانون قرار نمی دهند و اینکه در صورت عدم تنظیم سند رسمی اتومبیل درگیر مشکلات قانونی و حقوقی خواهند شد که به هیچ وجه قابل جبران نخواهد بود .
 
 
 

۱ نظر:

امینی گفت...

سلام . نیروی انتظامی است دیگر . چیکارش می شود کرد . فرداست که چنان ترافیکی در بهارستان راه بیندازد که هیچ نماینده این نتواند وارد مجلس شود .