۱۳۸۹ دی ۶, دوشنبه

حمایت دفاتراسنادرسمی ازطرح هدفمندکردن یارانه ها



50%کاهش در مبلغ حق التحریر اسناد مسکن مهر تا پایان سال،توسط دفاتر اسنادرسمی
 
باهدف حمایت از اجرای طرح بزرگ و تاریخی هدفمندکردن یارانه ها و یاری به مردم عزیز در سراسر ایران اسلامی، از امروز ششم دی ماه، تمامی دفاتر اسنادرسمی در سراسر کشور برابر ملاک بند4 ماده 66 قانون دفاتر اسنادرسمی، تنظیم و ثبت اسناد متقاضیان مسکن مهر را فعلا تا پایان سال 1389 با 50%کاهش در مبلغ حق التحریر انجام خواهند داد. 
به گزارش روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران، محمدرضادشتی اردکانی، رییس کانون سردفتران و دفتریاران با اعلام این مطلب افزود: این تصمیم باهماهنگی دولت،سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، بانک مسکن وکمیسیون تقسیم اسناد اتخاذشده است. 
رییس کانون سردفتران و دفتریاران خاطرنشان کرد: خانواده بزرگ دفاتر اسنادرسمی در سراسرکشور، برآمده از متن مردم و درکنارحاکمیت برای اجرای هرچه بهتر قانون هدفمندکردن یارانه ها درحدتوان و به سهم خود ازهیچ کوششی فروگذار نخواهندکرد.
دشتی اردکانی با اشاره به ششم دی ماه که دویست و هشتاد و دومین روز سال محسوب می شود گفت: به دلیل تقارن این روز با دویست و هشتاد و دومین آیه سوره بقره که بزرگترین آیه قرآن کریم نیز هست و در آن برواژه «کاتب بالعدل» در تنظیم اسناد و قراردادهای مردم تاکید شده است، کانون سردفتران و دفتریاران پیشنهادکرده است که روز ششم دی به عنوان روز سند و دفاتر اسناد رسمی معرفی شود و خوشحالیم که این روز تقویمی با اعلام این خبر خوش به مردم مصادف شد.
 

هیچ نظری موجود نیست: