۱۳۸۹ آذر ۱۶, سه‌شنبه

فرم الكترونيكي ثبت اطلاعات دفاتر اسناد رسمي

به منظور فراهم نمودن بسترهای لازم برای توسعه ارتباطات الكترونيك در سطوح مختلف سازمان ثبت اسناد و املاك كشور و دفاتر اسناد رسمي و دفاتر رسمي ازدواج و طلاق، و ارتقاء سطح خدمت رسانی الكترونيك به شهروندان و تكميل بانك اطلاعات دفاتر رسمي، امکان ثبت­نام از دفاتر مذكور در پورتال سازمان  http://www.ssaa.ir/  فراهم گردیده است.
بدين منظور لازم است تا سردفتران محترم در سراسر كشور از تاريخ 15/9/1389 لغايت 30/9/1389 نسبت به تكميل اطلاعات فرم الكترونيكي ثبت نام، اقدام نمايند. بديهي است كه استفاده از صفحات اختصاصي پورتال سازمان و تبادل داده الكترونيكي با بخش­هاي مختلف سازمان منوط به تكميل فرم الكترونيكي و اخذ رمز عبور يكتا از سيستم است:
1-       فرم الكترونيكي با دقت و صحت كامل، تكميل شود؛
2-       تمامي اقلام اطلاعاتي فرم مي­بايست به ترتيب تكميل گردد؛
3-       براي اطمينان از صحت اطلاعات ورودي، بر روي كليد تصوير فرم تكميل شده كليك نماييد؛
4-       فرم تكميل شده به دقت بررسي و در صورت صحت اطلاعات ورودي بر روي كليد تاييد كليك نماييد؛
5-       پس از تاييد فرم، سيستم به صورت اتوماتيك يك رمز عبور 10 رقمي يكتا به دفترخانه متقاضي اختصاص میدهد. اين رمز محرمانه است لذا در حفظ آن كوشا باشيد؛
6-       رمز 10 رقمي به علاوه  شماره ملي سردفتر، مجوز ورودهاي بعدي شما به صفحات اختصاصي پورتال سازمان و تبادل اطلاعات الكترونيكي با بخش­هاي مختلف سازمان است؛
7-       در مرحله بعد، صحت اطلاعات ورودي، توسط ادارات كل ثبت اسناد و املاك استان­هاي متبوع بررسي و تاييد نهايي خواهد شد. بديهي است كه ركوردهاي غيرواقعي و اشتباده از بانك اطلاعاتي حذف خواهد شد.
8-       در صورت بروز هر گونه اشكال و نياز به راهنمايي با شماره تلفن 66702268 ، خانم شیرازی تماس گرفته شود.

هیچ نظری موجود نیست: