۱۳۸۹ آبان ۱۶, یکشنبه

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور: توفیق خدمتگزاری به خلق خدا یک فرصت است


دکتر تویسرکانی معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به ارزش والای عقیده به ارزشهای الهی و جهاد در راه این عقیده و خدمت به خلق خدا با توجه به تأکیدات ائمه معصومین گفت: توفیق خدمتگزاری به خلق خدا یک نعمت است که نصیب هر کسی نمی شود و باید این توفیق را غنیمت شمرد.

به گزارش روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، وی که در مراسم تودیع معاون برنامه ریزی و توسعه فناوری اطلاعات سازمان سخن می گفت، با تأکید بر ارزشهای مهم معنوی در مکتب اسلام و تعابیر فراوان در راستای خدمت به مردم و گره گشایی از کار آنان افزود: اگر نگاه ما به زندگی غیر از این باشد دچار خسران و ضرر می شویم و گاهی ممکن است حجم کار و فعالیت، ما را خسته کند در صورتی که توجه به توفیقات آن به عنوان یکی از نعمت های بزرگ الهی می تواند مانعی برای خستگی باشد.
 رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، عرصه وسیع خدمت رسانی در این سازمان و ارایه خدمات موثر به مردم را در گرو اصلاح فرآیندها و کاهش میزان مراجعات غیرضروری مردم عنوان و خاطرنشان کرد: سازمان ثبت اسناد دستگاهی است که به نوعی همه مردم با اشکال و وضعیت های مختلف با آن سر و کار دارند و خوشبختانه علیرغم محدودیت ها و موانعی که بر سر راه این سازمان وجود دارد، فعالیت های خوبی صورت گرفته و لازم است برای ارتقاء کیفیت تلاش مضاعف صورت گیرد.
وی افزود: بسیاری از فعالیت ها نیازمند ریسک، تلاش و جسارت بالا جهت انجام است و خوشبختانه این سازمان با کار مضاعف و نیروهای خوب و ارزشی جهت حل مشکلات مردم گام بر می دارد.
 رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور همچنین با اهداء لوح تقدیر از خدمات 5 ساله دکتر سلیمانی، با عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه فناوری اطلاعات این سازمان تشکر کرد.

هیچ نظری موجود نیست: