۱۳۸۹ آبان ۱۶, یکشنبه

تفاهم نامه کمیته ورزش کانون سردفتران با مراکز ورزشی امضا شد

کمیته ورزش کانون سردفتران و دفتریاران تفاهم نامه ای را با 35 درصد تخفیف با مراکز ورزشی برای استان های تهران و البرز به امضا رساند.
 به گزارش روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران، کمیته ورزش کانون سردفتران و دفتریاران با 12 مجموعه ورزشی در استان های تهران و البرز قراردادی را امضا کرد که بر اساس آن، سردفتران، دفتریاران، پرسنل دفاتر اسناد رسمی و خانواده آنان، کارکنان کانون سردفتران و خانواده آنان، سردفتران و دفتریاران بازنشسته و خانواده ها ایشان، بدون محدودیت می توانند با در درست داشتن معرفی نامه (که خود صادر می کنند) به این مراکز ورزشی مراجعه کرده و از تخفیف 35 درصدی این مجموعه ها استفاده کنند.
 این مجموعه های ورزشی شامل استخر، سونا و بدنسازی است و متقاضیان تا 28/12/1389 می توانند از امکانات ورزشی این مجموعه ها بهره ببرند.
 سردفتران، دفتریاران و پرسنل دفاتر اسناد رسمی برای استفاده از این مجموعه ها می توانند با پرینت گرفتن از فرم مندرج در این خبر، با امضا و مهر سردفتر، نسبت به معرفی افراد اقدام کنند.
 گفتنی است کمیته ورزش این کانون درصدد است تا در آینده نزدیک با مجموعه های ورزشی بیشتری در نقاط مختلف استان تهران و با درصد تخفیف بالاتر در صورت استفاده گسترده همکاران، تفاهم نامه های همکاری امضا کند.
 - سردفتران می توانند برای زیرمجموعه خود و خانواده آنان راسا نسبت به صدور معرفی نامه برای مجموعه های ورزشی موضوع مورد تفاهم نامه اقدام نمایند.
 - کارمندان کانون سردفتران می توانند از طریق کمیته ورزش مستقر در روابط عمومی کانون سردفتران نسبت به اخذ معرفی نامه به مجموعه های ورزشی اقدام نمایند.
 - بازنشستگان محترم نیز می توانند با مراجعه به هر یک از دفاتر اسنادر سمی و یا کمیته ورزش مستقر در روابط عمومی کانون سردفتران نسبت به اخذ معرفی نامه اقدام کنند.
 لیست مراکز جدید ورزشی متعاقبا اعلام خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست: