۱۳۸۹ آبان ۲۲, شنبه

یک عضو کمیسیون قضایی به ایلنا خبر داد؛ نقل و انتقال اسناد خودرو همچون گذشته در دفاتر اسناد رسمی

در حال حاضر نقل و انتقال اسناد خودرو در دفاتر اسناد رسمی صورت می‌گیرد، اما برداشت نیروی انتظامی این گونه بوده است که مردم دیگر نباید به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کند که این موضوع صحت ندارد.
  به گزارش روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران به نقل از خبرگزاری ایلنا، یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد: نقل وانتقال اسناد خودرو همچون گذشته باید در دفاتر اسناد‌رسمی صورت گیرد.
 موسی قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در ارتباط با آخرین روند نقل و انتقال اسناد خودرو که در لایحه رسیدگی به تخلفات رانندگی پیش‌بینی شده بود، گفت: در لایحه رسیدگی به تخلفات رانندگی ماده 30 که مربوط به نقل و انتقال اسناد خودرو بود، با رای مجلس حذف شد که البته شورای نگهبان به این موضوع ایراد گرفت.
 وی ادامه داد: بر این اساس تبصره‌ای به ماده 29 این لایحه اضافه شد که براساس آن نقل و انتقال اسناد خودرو باید همچون سابق در دفاتر اسناد رسمی صورت گیرد.
 قربانی یادآور شد: بررسی این ایراد شورای نگهبان که با افزودن این تبصره رفع خواهد شد، پس از بررسی برنامه پنجم در صحن خواهد بود.
 این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی در ادامه یادآور شد: در حال حاضر نیز نقل و انتقال اسناد خودرو در دفاتر اسناد رسمی صورت می‌گیرد، اما برداشت نیروی انتظامی این گونه بوده است که مردم دیگر نباید به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کند که این موضوع صحت ندارد.
 

هیچ نظری موجود نیست: