۱۳۸۹ آذر ۷, یکشنبه

کاتوزیان در گفت‌وگو با ایلنا:سلب اختیار دفاتر اسناد رسمی درثبت اسناد خودرو،آنها را به تعطیلی می‌کشاند

بی‌شک دفاتر اسناد رسمی در مورد انتقال اسناد خودرو حرفه‌ای‌تر عمل می‌کنند و ابقا این وظیفه برای دفاتر اسناد رسمی بسیار پسندیده‌تر است.
 به گزارش روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران به نقل از خبرگزاری ایلنا، رییس کمیسیون انرژی مجلس معتقد است؛ در صورت سلب اختیار دفاتر اسناد رسمی درثبت اسناد خودرو، این مراکز به تعطیلی کشیده می‌شوند.
 حمیدرضا کاتوزیان نماینده تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در ارتباط با ابقا نقل و انتقال اسناد خودرو در دفاتر اسناد رسمی طی لایحه رسیدگی به تخلفات رانندگی، اظهار داشت: بی‌شک دفاتر اسناد رسمی در مورد انتقال اسناد خودرو حرفه‌ای‌تر عمل می‌کند و ابقا این وظیفه برای دفاتر اسناد رسمی بسیار پسندیده‌تر است.
 به گفته وی، دفاتر اسناد رسمی دارای اطلاعات قوی‌تر و توانمندی‌های بیشتری هستند و یکی از بخش‌های بزرگ درآمدزا برای دفاتر نقل و‌ انتقال اسناد خودرو است.
 عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با تاکید بر اینکه بازار زمین و خانه دچار رکود شده است، یادآور شد: در نتیجه این موضوع دفاتر اسناد رسمی از این بعد دارای درآمدی نیستند و تنها منبع درآمد آنها انتقال اسناد خودرو است.
 کاتوزیان معتقد است؛ در صورت سلب این اختیار از دفاتر اسناد رسمی وضعیت این دفاتر، اسفناک خواهد شد.
 رییس کمیسیون انرژی با اشاره به اینکه لازم است اشتغال در سطح کشور تقویت شود اذعان داشت؛ نباید شرایط به گونه‌ای شود که دفاتر اسناد رسمی به تعطیلی کشانده شوند.

هیچ نظری موجود نیست: