۱۳۸۹ آبان ۱۵, شنبه

عليرغم محدوديت‌ها و موانع فعاليت‌هاي خوبي داشته‌ايم

معاون قوه قضائيه و رئيس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور، با اشاره به ارزش والاي عقيده به ارزش‌هاي الهي و جهاد در راه اين عقيده و خدمت به خلق خدا با توجه به تأكيدات ائمه معصومين گفت: توفيق خدمتگزاري به خلق خدا يك نعمت است كه نصيب هر كسي نمي شود و بايد اين توفيق را غنيمت شمرد.
به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دكتر احمد تويسركاني كه در مراسم توديع معاون برنامه‌ريزي و توسعه فناوري اطلاعات سازمان سخن مي‌گفت با تأكيد بر ارزش‌هاي مهم معنوي در مكتب اسلام و تعابير فراوان در راستاي خدمت به مردم و گره‌گشايي از كار آنان، افزود: اگر نگاه ما به زندگي غير از اين باشد دچار خسران و ضرر مي شويم و گاهي ممكن است حجم كار و فعاليت ما را خسته كند در صورتي كه توجه به توفيقات آن به عنوان يكي از نعمت‌هاي بزرگ الهي مي تواند مانعي براي خستگي باشد.
رئيس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور، عرصه وسيع خدمت رساني در اين سازمان و ارائه خدمات مؤثر به مردم را در گرو اصلاح فرآيندها و كاهش ميزان مراجعات غيرضروري مردم عنوان و خاطرنشان كرد: سازمان ثبت اسناد دستگاهي است كه به نوعي همه مردم با اشكال و وضعيت هاي مختلف با آن سر و كار دارند و خوشبختانه عليرغم محدوديت‌ها و موانعي كه بر سر راه اين سازمان وجود دارد، فعاليت‌هاي خوبي صورت گرفته و لازم است براي ارتقاء كيفيت تلاش مضاعف صورت گيرد.
وي افزود: بسياري از فعاليت‌ها نيازمند ريسك و تلاش و جسارت بالا جهت انجام است و خوشبختانه اين سازمان با كار مضاعف و نيروهاي خوب و ارزشي جهت حل مشكلات مردم گام بر مي دارد.
رئيس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور همچنين با اهداء لوح تقدير از خدمات پنج ساله "سليماني"، با عنوان معاون برنامه ريزي و توسعه فناوري اطلاعات اين سازمان تشكر كرد.

هیچ نظری موجود نیست: