۱۳۸۹ دی ۱۵, چهارشنبه

طرح گواهي امضاي الکترونيکي در استان قم اجرايي شد

با حضور رئيس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور:
طرح گواهي امضاي الكترونيكي در استان قم اجرايي شد
خبرگزاري فارس: در مراسمي با حضور تويسركاني رئيس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور، با گواهي امضاء آيت‌الله مكارم شيرازي طرح گواهي امضا به صورت الكترونيكي در قم اجرايي شد.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي سازمان ثبت اسناد و املاك كشور، احمد تويسركاني رئيس سازمان ثبت اسناد و املاك به همراه هيئت همراه و رئيس دادگستري استان قم گواهي امضا به صورت الكترونيكي را در استان قم اجرايي كرد.
تويسركاني در ابتداي ورود خود به قم از اداره ‌كل ثبت اسناد و املاك استان قم بازديد و رسما طرح گواهي امضاي الكترونيكي را راه‌اندازي كرد.
وي سپس از ساختمان اداره ‌كل دادگستري استان قم و ساختمان اداره كل ثبت اسناد و املاك بازديد و سپس در بيت آيت‌الله مكارم‌شيرازي حضور يافت و با اخذ گواهي امضاي الكترونيكي ايشان، رسما اين طرح را اجرايي كرد.
رئيس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور سپس به ديدار حجت‌الاسلام والمسلمين سعيدي توليت آستانه مقدس حضرت معصومه (س) رفت و ضمن ارائه گزارش فعاليت سازمان ثبت اسناد و املاك گواهي امضاي الكترونيكي ايشان انجام شد.
در اين راستا رئيس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور در دفتر آيت‌الله مقتدايي، مدير حوزه‌هاي علميه كشور نيز حضور يافت و امضاي الكترونيكي ايشان نيز گواهي شد.
‌گفتني است: با ابلاغ و اجرايي شدن گواهي امضاي الكترونيكي، تمام دفاتر اسناد رسمي مكلف به گواهي امضاي افراد متقاضي به صورت ديجيتال شدند.
پيش از اين گواهي امضا به صورت كتبي و با مراجعه حضوري افراد صورت مي‌گرفت.

خبرگزاری فارس

هیچ نظری موجود نیست: