۱۳۸۹ دی ۱۴, سه‌شنبه

آیت الله مکارم شیرازی در مراسم گواهی امضای الکترونیک:مردم را راضی نگهدارید که ضامن بقای نظام اند

آیت الله ناصر مکارم شیرازی در مراسم گواهی امضای الکترونیک خطاب به مسوولین گفت: اگر تشکیلات شما در سراسر کشور خوب عمل کند مردم علاقه مند تر می شوند اما  عملکرد بد، مردم را ناراضی می کند؛ بنابر این کار های شما در بقای نظام قطعاً اثر گذار خواهد بود زیرا مردم ضامن بقای نظام اند.
به گزارش روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قم،‌این مرجع عالیقدر شیعه با ابراز خوشحالی از دیدار معاون امور اسناد سازمان ثبت ، مدیر کانون سر دفتران و دفتریاران کل کشور، معاونت توسعه ی سازمان ثبت اسناد کشور و مدیر کل ثبت استان قم، گفت: در گذشته مشکلات بسیاری در کشور در امور اسناد و ثبت وجود داشته که از جمله ی آن ها طولانی و وقت گیر بودن زمان ثبت و بی اعتمادی اسناد بود که با تلاش شما و همکاران شما برطرف شده است. 
وی در ادامه بیان داشت: در کشور سازمان هایی هست که تماماً با مردم سر و کار دارد و سازمان ثبت احوال از آن دسته است اما این سازمان ها وقتی مورد توجه خداوند و امام زمان (ع) هستند که واقعاً خدمت بیش تر، بهتر، آسان تر و محترمانه تر به مردم بدهند؛بنابراین تشکیلات شما می تواند علاقه ی مردم را نسبت به نظام اسلامی بیش تر کند و هم می تواند کم تر کند.
آیت الله مکارم شیرازی با تاکید بر عقب نماندن از زمانه گفت: مراد از عقب نماندن از زمانه این است که امکانات برای مردم به روز شود تا مردم راضی باشند.
وی در ادامه اظهار کرد: در مکه که قلب عربستان بود عدد کسانی که خواندن و نوشتن ساده را در زمان نزول قرآن می دانستند جمعاً نوزده نفر بود اما در قرآن کریم طولانی ترین آیه در مورد ثبت است که این در آن فضا معجزه است و از این جا معلوم می شود اسلام به این مسائل اهمیت می دهد.
آیت الله مکارم شیرازی خاطر نشان کرد: ضریب اطمینان مردم را بالا ببرید زیرا با بالا رفتن اطمینان مردم استقلال بالا تر می رود و با بالا رفتن استقلال کار ها آسان تر شده و رضایت مردم کسب می شود.
یاد آور می شود این مراسم ظهر امروز با ثبت امضای الکترونیکی آیت الله ناصر مکارم شیرازی پایان پذیرفت.
 

 
 
/www.notary.ir

هیچ نظری موجود نیست: