۱۳۸۹ شهریور ۱۵, دوشنبه

دفاتر اسناد رسمی متقاضی انجام امور دفتری در خارج از وقت اداری با هماهنگی اداره ثبت محل، مجاز به فعالیت هستند

فاتر اسناد رسمی متقاضی انجام امور دفتری و ثبت سند در خارج از وقت اداری با هماهنگی اداره ثبت محل، مجاز به فعالیت هستند.
 
به گزارش روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران، بر اساس نظریه مشورتی شماره 1866 مورخ 22/4/89 کمیسیون بررسی و اصلاح قوانین دفتر حقوقی کانون سردفتران، در خصوص بخشنامه شماره 52250/34/1 مورخ 29/11/86 مربوط به دفاتری که متقاضی ادامه کار در ساعات خارج از وقت اداری هستند، به اطلاع می رساند بنا به نظر کمیسیون مستفاد از بخشنامه موصوف، هر یک از دفاتر اسناد رسمی که متقاضی انجام امور دفتری و ثبت سند خارج از وقت اداری باشند، در صورتی که با هماهنگی اداره ثبت محل باشد، مجاز بدان کار هستند. مع الوصف نظر به اینکه بی عدالتی چنین اقدامی برای کمیسیون محرز نگردید و چه بسا می تواند منشا آثار مثبتی از جمله ارایه خدمت به برخی افراد جامعه که صرفا در ساعات غیر اداری فرصت مراجعه به دفاتر را دارند، باشد لذا متقاضیان می توانند درخواست های خود را به مبادی ذیربط ارایه کنند.
 

هیچ نظری موجود نیست: