۱۳۸۹ مهر ۵, دوشنبه

پاسخگویی تلفنی در ساعات اداری جهت رفع ابهامات مودیان مالیات بر ارزش افزوده


سازمان امور مالیاتی کشور با شماره تلفن های 7-88920415 همه روزه در ساعات اداری آماده پاسخگویی به سوالات و رفع ابهامات مودیان مالیات بر ارزش افزوده است.
 
به گزارش روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران، به نقل از سایت رسانه مالیاتی ایران، سازمان امور مالیاتی کشور، به منظور آموزش مستمر مودیان این قانون وب سایت WWW.VAT.IR را به شکلی جامع و منسجم راه اندازی کرده که مجموعه ای از بخشنامه ها، گزارش ها و اطلاعیه ها، گزارش های تخصصی، نمودارهای آموزشی به صورت سیر عملیات مالیات بر ارزش افزوده، آخرین اخبار و ... را در دسترس عموم قرار می دهد. همچنین شماره تلفن های 7-88920415 همه روزه در ساعات اداری آماده پاسخگویی به سوالات و رفع ابهامات مودیان مالیات بر ارزش افزوده است.
 
این سازمان، همچنین جهت برگزاری دوره های آموزشی به صورت رایگان و در صورت اعلام نیاز اصناف کشور، اعلام آمادگی کرده است.
 
سازمان امور مالیاتی کشور به منظور اطلاع رسانی بهنگام و موثر به مشمولین مراحل مختلف قانون مالیات بر ارزش افزوده، از طریق صدا و سیما و مطبوعات کشور اقدام به برگزاری میزگردهای تلویزیونی، نشست های مطبوعاتی و درج اخبار و گزارش های با موضوع مالیات بر ارزش افزوده در جراید کشور کرده و همچنین مجموعه ای از کتاب ها، مقالات، بروشورها و کتابچه های راهنمای تخصصی را منتشر کرده است.

هیچ نظری موجود نیست: