۱۳۸۹ بهمن ۱۹, سه‌شنبه

سرپرست جديد مرکز آموزش و پژوهش سازمان ثبت اسناد منصوب شد


طي حکمي از سوي معاون قوه قضائيه و رييس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور «محمد مبيني» مشاور معاون توسعه منابع انساني و پشتيباني ثبت اسناد و املاک کشور به عنوان سرپرست مرکز آموزش و پژوهش اين سازمان منصوب شد.
به گزارش ايسنا، متن اين حکم به اين شرح است: «با در نظر گرفتن مراتب توانمندي، تعهد و تجارب جنابعالي به موجب اين ابلاغ و با حفظ پست سازماني به سمت سرپرست مرکز آموزش و پژوهش سازمان منصوب مي‌شويد.
انتظار دارد در راستاي اهداف و برنامه هاي راهبردي سازمان و همگام با خط مشي ها و تدابير متخذه ضمن همراهي و همکاري کامل با معاونت توسعه منابع انساني و پشتيباني در هدايت و راهبري مجموعه کوشا بوده و با استفاده مؤثر از منابع و امکانات موجود و اهتمام بر برنامه ريزي در انجام کليه فعاليتها، سازماندهي مناسب نيروي انساني و نيز بهره گيري از فناوريهاي نوين، زمينه لامز را براي ارائه خدمات مطلوب توأم با سرعت و دقت به همکاران و متقاضيان بيش از پيش فراهم كنيد.
رعايت کليه قوانين و مقررات مربوطه، اهتمام ويژه در تکريم ارباب رجوع و پاسخگويي به موقع به آنان، تعامل نظام مند و مؤثر با ساير بخشهاي سازمان، تقويت نظارتهاي دقيق و مؤثر بر حسن جريان امور و عملکرد پرسنل و بکارگيري روشهاي مناسب در جهت اجرا و پيشرفت صحيح برنامه ها، مورد تأکيد مي باشد. اميد است با اتکال به الطاف الهي و در سايه تلاش و خلاقيت خود در انجام وظايف و مأموريتهاي محوله موفق و مؤيد باشيد».
گفتني است، «مبيني» پيش از اين مديرکل دفتر توسعه فناوري و اطلاعات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بوده است.

هیچ نظری موجود نیست: