۱۳۸۹ بهمن ۱۷, یکشنبه

تعداد تخلفات گزارش شده از دفاتر ثبت اسناد به نسبت حجم فعاليت، بسيار اندك است


رييس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور با تاكيد بر اينكه اين گونه نيست كه دفاتر ثبت اسناد ما تخلف و اشكالاتي نداشته و شكاياتي به ما نرسد، گفت: اما ميزان تخلفات گزارش شده و شناسايي شده در مقابل حجم عظيم خدمات اين سازمان بسيار اندك است.
احمد تويسركاني در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)- منطقه يزد، با اشاره به اينكه در اين راستا همچنين سازوكار رسيدگي به شكايات فراهم شده است، ادامه داد: اولويت ما رضايتمندي مردم و نيز افكار عمومي است و علاقمند به افكارسنجي درمورد افكار عمومي نسبت به شيوه ارائه خدمات سازمان ثبت اسناد و املاك در كشور هستيم تا در جهت كاهش آسيب‌ها قدم برداريم.
وي افزود: دفتر رسيدگي و بازرسي سازمان ثبت اسناد و املاك امكان رسيدگي به شكايات را فراهم آورده و دستگاه‌هاي انتظامي كه ماموريت رسيدگي به تخلفات احتمالي را دارند نيز ساماندهي شده و ما روز به روز در حال ارتقاء هستيم و ارزيابي ما از افكار عمومي اين است كه مردم احساس مي كنند كه ما به دنبال اصلاح وضعيت موجود و ارتقاء هستيم.
تويسركاني ادامه داد: سالانه40 ميليون مراجعه كنند بيش از 20 ميليون خدمات را از دفاتر ثبت اسناد و املاك سراسر كشور دريافت مي‌كنند كه با اين ميزان حجم فعاليت، ميزان تخلفات گزارش شده و شناسايي شده نسبت به بخش‌هاي ديگر قابل مقايسه نبوده و بسيار اندك است.

هیچ نظری موجود نیست: